Προϊόν - Μάρκετινγκ

 

Το παρόν αποτελεί κεφάλαιο από το βιβλίο "Θέματα Επιχειρηματικότητας", που συγκροτήθηκε με επιλογή θεμάτων που επιμελήθηκε ομάδα καθηγητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με υπεύθυνο σύνταξης τον καθηγητή Σπύρο Λιούκα.

Η βιβλιογραφική αναφορά που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το συγκεκριμένο κεφάλαιο είναι η εξής:

Γούναρης, Σ., Δημητριάδης, Σ. και Παπαβασιλείου, Ν. (2006). Προϊόν - Μάρκετινγκ. Θέματα Επιχειρηματικότητας. Σ. Λιούκας. Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 
 
Αρχεία 7 Product Mkt.pdf - 334 KB
 
 
        
Το Έργο «Μονάδα καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας (ΜΚΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών» υλοποιείται μέσω του  Επιχειρησιακού Προγράμματος  «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»  και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ)  και από εθνικούς πόρους.